Sztywna pianka poliuretanowa do ładowni transportu

Systemy poliuretanowe są zalecane przez materiał do izolacji chłodniczej ładowni dzięki swoim doskonałym właściwościom, które zapewniają izolację, nie dostarczając na wyporność .
Sztywna pianka poliuretanowa o zamkniętych komórkach jest często stosowana w różnych procedurach w celu uzyskania prawidłowej izolacji organizmu. jak w przypadku zbiorników termicznych lub chłodniczych, materiał, który izoluje przesyłki od zewnątrz np. wałki poliuretanowe, musi dodatkowo pomóc termiczną wymaganą do prawidłowego działania produktów.
Właściwości poliuretanu do łodzi
Stosowane na statkach wyroby z poliuretanu , a dodatkowo dodatek pianki zamknięte komórki, co zapewnia wysoki stopień izolacyjności. Ponadto jedną z zalet stosowania poliuretanu jest jego wysoka sztywność, która zapewnia większą skuteczność na zewnątrz.
Zastosowanie in situ pianek poliuretanowych o zamkniętych komórkach pozwala na ich doskonałe równe grubości kadłuba łodzi. Jego wysoka przyczepność do wewnętrznej powierzchni kadłuba sprawia, że kontur pomiędzy kadłubem a pokładem jest doskonale uszczelniony.
Poliuretan do łodzi pozwala mieć wysoki poziom izolacji higrotermicznej i lekkiej, która zapewnia ich pływalność.
Zalety jego zastosowania w ładowniach łodzi
Właściwości hydroizolacyjne i termoizolacyjne, które oferują sztywną piankę poliuretanową, są bardzo specyficzne w przypadku łodzi posiadających w ładowniach komory chłodnicze.
Komory chłodnicze muszą być bardzo surowe wymagania dotyczące wilgotności, ponieważ jeśli urządzenie jest wyższe lub określone od ustalonych limitów, produkt może ulec uszkodzeniu, a tym samym stać się niezdatnym do użytku.
Poliuretan pozwala na utrzymanie wilgotności w ustalonych parametrach dzięki pomocy nasiąkliwości i zapewnia dostarczenie pary urządzeń.
Dodaj komentarz